Cauta

Noutati

Studiu final AASA

31.10.2013
Studiul final realizat în cadrul proiectului AASA prezintă 1. Creșterea nivelului de cunoștințe ca urmare a participării la cursurile AASA 2. Impactul asupra gradului de adaptabilitate a participanților. Concluziile studiului au la bază chesti

Cuvânt de încheiere...sau de continuare!

31.10.2013
După 3 ani de zile încărcați cu activități, emoții, muncă, stres, bucurii și rezultate spectaculoase, proiectul AASA – Adaptabilitatea Angajaților, Succesul Angajatorilor s-a încheiat. Cel puțin din punctul de vedere al evaluărilor, formăr

14 luni de proiect AASA in cifre

SC Active Job Consulting SRL în parteneriat cu SC RoMarketing SRL, Federatia Patronilor Bihor şi Camera de Comert, Industrie si Agricultura Timis, anunta 14 luni, din cele 36, incheiate cu rezultate mai mult decat satisfacatoare in proiectul „Adaptabilitatea angajaţilor, succesul angajatorilor - ASA", proiect cofinanţat din Fondul Social European - „Investeşte în oameni!”, Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013; Axa prioritară 3 „Creşterea adaptabilităţii lucrătorilor şi a întreprinderilor"; Domeniul major de intervenţie 3.2  „Formare şi sprijin pentru întreprinderi şi angajaţi pentru promovarea adaptabilităţii", Contract: POSDRU/81/3.2/S/52837, Valoarea totală a proiectului: 12.352.078,31 Lei; Perioada de implementare: 01.11.2010 – 31.10.2013

Reamintim obiectivul general al proiectului: cresterea gradului de adaptabilitate a angajatilor si intreprinderilor din regiunile Nord-Vest si Vest la mediul dinamic in care isi desfasoara activitatea.

Rezultatele concrete obtinute pana in acest moment: peste 900 de participanti in procesul de evaluare si la cursurile de formare din care nivel executiv peste 52%, nivel middle 40% si nivel top aproximativ 8%, ceea ce corespunde de altfel si indicatorilor stabiliti prin proiect.

Persoanele care au participat la activitatile proiectului sunt angajati si manageri din 114 societati comerciale avand sediul in regiunile de implementare, adica Nord-Vest si Vest. Domeniile de activitate sunt foarte diverse: de la productie de bunuri de larg consum, componente electronice si pana la industria hoteliera si comert.

26 de persoane au beneficiat de consiliere profesionala si au fost derulate primele serii de cursuri autorizate pentru ocupatiile Manager de Proiect, Formator si Manager Resurse Umane.

Urmeaza inca 22 de luni de proiect si aproximativ 1600 persoane mai pot beneficia de ceea ce ofera proiectul nostru: evaluare si cursuri pentru toti angajatii si managerii interesati, precum si consiliere profesionala, respectiv cursuri autorizate (pentru un grup mai mic) – costurile acestora fiind suportate din bugetul proiectului. Dincolo de acestea, cei peste 900 participanti inscrisi deja in proiect au avut parte de material suport de calitate, de mentori de top, de relationare cu colegii, de provocarea auto-cunoasterii si cunoasterii.

Ii invitam pe toti cei interesati sa devina beneficiarii programelor de formare in Eficientizarea muncii, Managementul stresului, Managementul schimbarii, Abilitati manageriale, Comunicare si multe alte cursuri utile si interesante pentru fiecare angajat si sa ne contacteze cat mai curand avand in vedere ritmul de aproximativ 100 de inscrieri pe luna!

Cei care doresc sa afle mai multe informatii, se pot adresa Managerului de proiect Sorina Bradea sau Responsabilului de formare Luminita Popa, la urmatoarele adrese:
sorina.bradea@succesulangajatorilor.ro; luminita.popa@succesulangajatorilor.ro
 

Formam angajatii. Crestem adaptabilitatea. Imbunatatim performanta. Obtineti rezultate!
www.succesulangajatorilor.ro