Cauta

Noutati

Studiu final AASA

31.10.2013
Studiul final realizat în cadrul proiectului AASA prezintă 1. Creșterea nivelului de cunoștințe ca urmare a participării la cursurile AASA 2. Impactul asupra gradului de adaptabilitate a participanților. Concluziile studiului au la bază chesti

Cuvânt de încheiere...sau de continuare!

31.10.2013
După 3 ani de zile încărcați cu activități, emoții, muncă, stres, bucurii și rezultate spectaculoase, proiectul AASA – Adaptabilitatea Angajaților, Succesul Angajatorilor s-a încheiat. Cel puțin din punctul de vedere al evaluărilor, formăr

Comportamentul fata de ceilalti si fata de noi!

Cati dintre noi stim care este impactul comportamentului nostru, al cuvintelor pe care le folosim asupra celorlalti? Cati dintre noi cunosc importanta bunelor maniere, in sensul adevarat al acestor cuvinte, la locul de munca? Cati dintre noi le aplica? Ce putem face cu cei care nu respecta regulile de conduita, nu ne respecta pe noi? O serie de intrebari legate de interrelationarea cu cei din jurul nostru si cu precadere cu colegii nostri. Suntem tentati sa ne raportam intotdeauna la ceea ce noua ne place, la ceea ce vrem noi sa facem, sa obtinem de la celalalt, fara sa ne gandim cat beneficiu ne-ar aduce o gandire mai altruista. Oare performantele noastre la locul de munca nu ar creste daca ne-am gandi mai des la cei din jurul nostru? Nu pretind ca ar fi bine sa renuntam la noi in favoarea celorlalti, insa daca practicam mai des un comportament colegial, bazat pe sprijin si comunicare cu celalalt, pe munca in echipa, cu siguranta vom avea numai de castigat. Daca imi ajut colegul, daca sunt deschis si disponibil, prezent, autentic, atent la nevoile celorlalti voi contribui atat la dezvoltarea mea, cat si la dezvoltarea celorlalti si in final al companiei.

Cati dintre noi stim ca cel mai apreciat sef este cel care are inteligenta sociala dezvoltata, fiind mai putin importante competentele acestuia sau pregatirea profesionala?

Practicarea unui comportament social si civic este, pentru mine, o posibilitate de a ma apropia de oameni, de a-mi oferi sprijinul neincetat deoarece imi place sa vad in jurul meu armonie, oameni multumiti si fericiti. Cred cu tarie ca prin armonie si buna dispozitie se pot atinge performante foarte bune, avand in jurul nostru oameni pe care ne putem baza.

Cursul de Competente sociale si civice este noutatea in programele de training care aduce tocmai completarea necesara in viata fiecarui angajat si a fiecarei companii care doreste sa aiba succes pe termen lung: dezvoltarea inteligentei sociale si intelegerea beneficiului unui comportament social si civic in organizatie.

Anamaria Goina – Formator AASA