Cauta

Noutati

Studiu final AASA

31.10.2013
Studiul final realizat în cadrul proiectului AASA prezintă 1. Creșterea nivelului de cunoștințe ca urmare a participării la cursurile AASA 2. Impactul asupra gradului de adaptabilitate a participanților. Concluziile studiului au la bază chesti

Cuvânt de încheiere...sau de continuare!

31.10.2013
După 3 ani de zile încărcați cu activități, emoții, muncă, stres, bucurii și rezultate spectaculoase, proiectul AASA – Adaptabilitatea Angajaților, Succesul Angajatorilor s-a încheiat. Cel puțin din punctul de vedere al evaluărilor, formăr

Anunt achizitie materiale publicitare si de promovare

Nr. 35/18.01.2011

Active Job Consulting invita operatorii economici specializati interesati sa participe la procedura de achizitie deschisa de cercetarea pietei in urma careia dorim sa identificam furnizorul cu care vom semna contractul pentru furnizarea de materiale publicitare si de promovare (cod CPV 39294100-0 Produse informative si de promovare, 22140000-3 Pliante, 22150000-6 Brosuri, 30192121-5 Pixuri, 30231300-0 Ecrane de afisare) contract cofinatat in cadrul proiectul Adaptabilitatea angajatilor, succesul angajatorilor - ASA , proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007- 2013, „Investeşte în oameni!”.

Procedura de selectare a ofertelor se realizeaza in conformitate cu Instructiunea AMPOSDRU nr. 26 din data 31.08.2010. Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei castigatoare este pretul cel mai mic.

           Ofertele se pot trimite pana la data de: 26.01.2011, ora 10.00, la adresa: S.C. ACTIVE JOB CONSULTING S.R.L., Strada Olteniei, nr. 67, Oradea, BIHOR, ROMANIA, C.P. 410059. Documentaţia pentru ofertanti în baza căreia trebuie elaborată oferta poate fi obţinută gratuit printr-o solicitare scrisa trimisa la adresa de  email: constantin.popa@activejob.ro . Relaţii suplimentare se pot obţine la tel: 0749081382 sau la email: constantin.popa@activejob. , persoana de contact: responsabil achizitii - Constantin Popa.

 

Specificatii tehnice:

 
- Poster
pe hartie 50X70,  600 buc.

- Fluturasi 10X21, 2800 buc

- Mape A4, cu buzunar fara print cu taieturi pentru carti de vizita 90X45, cu burduf de 3mm, 2800 buc.

- Roll up, 9 buc.

- Pixuri personalizate, 2800 buc.

 

Lamuriri referitoare la achizitia de produse publicitare si de promovare nr. 35 din 18.01.2011

 

 1.       Fluturasii trebuiesc si biguite, pliate? Sau simpli fluturasi?      

 Raspuns: Avand in vedere dimensiunea data , 10X21 acestia nu necesita biguire sau pliere. Am folosit denumirea pliant in paranteze deoarece in nomenclatorul de coduri CPV nu esxista cod pentru fluturasi ci numai pliante.

 2.       Posterele sunt cate 50 de bucati fiecare macheta?

Raspuns: Cantitatea total este de 600 de bucati in 12 machete, cantitatea din fiecare machete va fi detaliata in contract fiind la dispozitia beneficiarului sa decida cate postere vor fi comandate din fiecare macheta.
 

 3.       Mapele pot fi facute dintr-o bucata sau buzunarul trebuie sa fie confectionat separat si atasat prin lipire?

Raspuns: Ramane la atitudinea prestatorului sa aleaga varianta care ii este mai convenabila.
 

 4.       Dimensiunea pixurilor poate fi mai mare decat cea specificata in documentatia pentru ofertanti?

Raspuns: Am trecut maxim 15,5 mm diametru deoarece corpul pixului este oval. Avantajul acestui pix este ca se poate printa un volum mai mare de informatii. Am atasat la e-mail desenul graphic al pixului pentru a usura identificarea  modelului dorit de noi in piata.
 

 5.       Machetele vor fi furnizate de catre beneficiar?

Raspuns: Beneficiarul va asigura furnizorului toate logourile vectoriale si textele ce vor fi printate pe poster. Design-ul va fi realizat de catre furnizor respecatand:

-  manualul de identitate al proiectului, care va fi trimis furnizorului dupa semnarea contractului

si

       -  cerintele AM POSDRU din Manualul de identitate vizuala atasat la e-mail in format PDF si

       disponibil pe web site-ul www.fseromania.ro .
 

 6.       Posterele sunt realizate in alb-negru sau policromie?      

 Raspuns: Posterele sunt in policromie.
 

 7.       Cate culori vor fi folosite la personalizarea pixurilor?

Raspuns: La inscriptionarea pixurilor vor fi folosite 3 culori.
 

 8.       Ce marca de pix este pixul descris in documentatie si de unde il pot cumpara?

Raspuns: Conform Instructiunii 26 din 31.08.2010 nu am voie sa scriu brand-ul in documentatie. Pixul se gaseste la majoritatea furnizorilor de papetarie din piata.

 

DOWNLOAD