Cauta

Noutati

Studiu final AASA

31.10.2013
Studiul final realizat în cadrul proiectului AASA prezintă 1. Creșterea nivelului de cunoștințe ca urmare a participării la cursurile AASA 2. Impactul asupra gradului de adaptabilitate a participanților. Concluziile studiului au la bază chesti

Cuvânt de încheiere...sau de continuare!

31.10.2013
După 3 ani de zile încărcați cu activități, emoții, muncă, stres, bucurii și rezultate spectaculoase, proiectul AASA – Adaptabilitatea Angajaților, Succesul Angajatorilor s-a încheiat. Cel puțin din punctul de vedere al evaluărilor, formăr

Anunț achiziție pentru servicii de organizare conferinte 2

Nr. 1057/22.10.2012

 

S.C. Active Job Consulting S.R.L. invită operatorii economici specializați interesați să participe la procedura de achiziție deschisă de cercetarea pieței în urma căreia dorim să identificăm prestatorul cu care vom semna contractul pentru sevicii de organizare conferinte (cod CPV 55120000-7 Servicii de reuniuni si conferinte organizate la hotel) pentru proiectulAdaptabilitatea angajaților, succesul angajatorilor - ASA proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007- 2013, „Investeşte în oameni!”. Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câștigătoare este prețul cel mai scăzut conform instrucțiunii 26/2010 AMPOSDRU.

 

 

Ofertele se pot trimite până la data de: 30.10.2012, ora 10.00, la adresa: S.C. ACTIVE JOB CONSULTING S.R.L., Strada Olteniei, nr. 67, ap. 2, Oradea, BIHOR, ROMANIA, C.P. 410059. Documentaţia pentru ofertanți în baza căreia trebuie elaborată oferta poate fi obţinută gratuit printr-o solicitare scrisă trimisă la adresa de e-mail: constantin.popa@activejob.ro . Relaţii suplimentare se pot obţine de la Responsabilul Achiziții – Constantin Popa la aceiași adresă de email sau la tel: 0749.081.382.

 

Specificații tehnice minimale:

 

Oferta va contine propuneri pentru doua locatii: Oradea si Timisoara

 

Detaliile evenimentului de la Oradea:

 

Data de desfasurare: 20 noiembrie 2012;

Locatie: hotel de minim 3 stele din Oradea;

Nr. de participanti conferinta si cina: 70 de persoane;

Durata: 16.30 - 20.30 dupa cum urmeaza:

· 16.30 – 17.00 – Inregistrare participanti;

· 17.00 – 19.00 – Sesiune plenara;

· 19.00 – 20.30 – Cina;

Necesar conferinta: Sala de conferinta pentru min. 70 persoane dotata cu sistem audio, 2 microfoane fara fir si pupitru de prezentare;

Necesar catering primire participanti: cafea, apa minerala plata/carbonatata, ceai si produse patiserie(ex.: fursecuri,cornulete,foietaje etc.)

 

Necesar cina: Restaurant de min. 70 persoane. Divertisment pe perioada cinei: trupa de jazz live(min. vocal + pian)

Meniu cina/persoana:

Sampanie;

Salata(piept de pui la gratar, salată romană sau iceberg, dressing, crutoane);

Fel principal(muschi de porc, legume la gratar, cartofi, sos);

Desert(ex: tiramisu sau echivalent);

Cafea si apa minerala plata/carbonatata;

 

Detaliile evenimentului de la Timisoara:

 

Data de desfasurare: 29 noiembrie 2012;

Locatie: hotel de minim 3 stele din Timisoara;

Nr. de participanti conferinta si pranz: 40 de persoane;

Durata: 10.00 - 14.00 dupa cum urmeaza:

· 10.00 – 10.30 – Inregistrare participanti;

· 10.30 – 12.30 – Sesiune plenara;

· 12.30 – 14.00 – Pranz;

Necesar conferinta: Sala de conferinta pentru min. 40 persoane dotata cu sistem audio, 2 microfoane fara fir si pupitru de prezentare;

Necesar catering primire participanti: cafea, apa minerala plata/carbonatata, ceai si produse patiserie(ex.: fursecuri,cornulete,foietaje etc.)

Necesar pranz: Restaurant de min. 40 persoane.

Meniu pranz/persoana:

Sampanie;

Salata(piept de pui la gratar, salată romană sau iceberg, dressing, crutoane, sare si piper);

Fel principal(muschi de porc, legume la gratar, cartofi, sos);

Desert(ex: tiramisu sau echivalent);

Cafea si apa minerala plata/carbonatata;

 

Specificatiile tehnice minimale complete ale achizitiei sunt prezentate detaliat in ,,Documentatia pentru ofertanti” care poate fi obtinuta printr-o cerere trimisa la adresa de e-mail mentionata mai sus.

 

Atentie! A fost corectata data limita de depunere a ofertelor din 30.11.2012 cu 30.10.2012, avand in vedere ca evenimentele vor fi tinute in 20.11.2012 si 29.11.2012

 

DOWNLOAD