Cauta

Noutati

Studiu final AASA

31.10.2013
Studiul final realizat în cadrul proiectului AASA prezintă 1. Creșterea nivelului de cunoștințe ca urmare a participării la cursurile AASA 2. Impactul asupra gradului de adaptabilitate a participanților. Concluziile studiului au la bază chesti

Cuvânt de încheiere...sau de continuare!

31.10.2013
După 3 ani de zile încărcați cu activități, emoții, muncă, stres, bucurii și rezultate spectaculoase, proiectul AASA – Adaptabilitatea Angajaților, Succesul Angajatorilor s-a încheiat. Cel puțin din punctul de vedere al evaluărilor, formăr

Anunț achiziție organizare conferinte

Nr. 25/14.01.2011

S.C. Active Job Consulting S.R.L. invită operatorii economici specializați interesați să participe la procedura de achiziție deschisă de cercetarea pieței în urma căreia dorim să identificăm prestatorul cu care vom semna contractul de organizare conferinte (cod CPV 55120000-7 Servicii de reuniuni si conferinte organizate la hotel) pentru proiectul Adaptabilitatea angajaților, succesul angajatorilor - ASA, proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007- 2013, „Investeşte în oameni!”. Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câștigătoare este prețul cel mai bun conform instrucțiunii 26/2010 AMPOSDRU.

 

Ofertele se pot trimite până la data de: 20.01.2011, ora 10.00, la adresa: S.C. ACTIVE JOB CONSULTING S.R.L., Strada Olteniei, nr. 67, ap. 2, Oradea, BIHOR, ROMANIA, C.P. 410059. Documentaţia pentru ofertanți în baza căreia trebuie elaborată oferta poate fi obţinută gratuit printr-o solicitare scrisă trimisă la adresa de  email: constantin.popa@activejob.ro . Relaţii suplimentare se pot obţine de la Responsabilul Achiziții – Constantin Popa la aceiași adresă de email sau la tel: 0749.081.382.

 

Specificații tehnice minimale:

 

Oferta va contine propuneri pentru doua locatii: Oradea si Timisoara

 

Pentru Oradea, conditiile sunt:

Locatie de minim 3 stele

            Numar participanti 120

            Ateliere de lucru (workshopuri)

            Numar participanti 30/atelier

Necesar: 4 Sali de seminar

Catering necesar:

            Pauza de cafea

            Numar persoane 120

            Bufet suedez

            Numar persoane 120

Cocktail final

Numar persoane 80

 

Pentru Timisoara, conditiile sunt:

Locatie: Camera de comert, industrie si agricultura Timis

Detalii conferinta

            Numar participanti 100

            Ateliere de lucru (workshopuri)

            Numar participanti 30/atelier

Necesar: 3 Sali de seminar

Catering necesar:

Pauza de cafea

            Numar persoane 100

            Bufet suedez

            Numar persoane 100

Cocktail final

Numar persoane 70

 

Specificatiile tehnice minimale complete ale achizitiei sunt prezentate in ,,Documentatia pentru ofertanti” care poate fi obtinuta printr-o cerere trimisa la adresa de e-mail mentionata mai sus.

DOWNLOAD